torsdag 27. mai 2010

Regionkurs Nord 2010

I Tromsø.

Tok meg en kjøretur opp i skogen... må nevnes jeg ikke hadde min egen fantastiske 4*4  trekk, men en minibuss....

Mye gjørme...
Ole Kristian holdt seg bare fast mens jeg lo en fantastisk, sadistisk latter mens bussen ristet og gjørma sprutet

Etterhvert måtte vi parkere bussen og ta beina fatt... Leitet etter leirplass for lagene som skulle ut på barmark ledelseskurs.Ser du godt etter ser du bussen helt i enden av veien.

Men...sukk...satt oss NESTEN fast... men kom oss løs, bare ikke like enkelt å snu en minibuss på en traktorvei.

Søndags morgen gikk jeg ut i skogen og lekte hjemsel for et lag som skulle finne meg. Jeg hadde vist gått meg bort og vært ute hele natten uten mat og vann...Stakkars meg

Blei lei av å vente på de og la meg ned i sola...spiste sjokolade og hørte på fuglekvitter. Senere på dagen var jeg en stakkars jente med ryggskade... Deltakerene måtte varme meg, ta vare på meg og bære meg ned... fikk flere timer med omsorg, varme og omtanke... koselig, men veldig kaldt en stund.

Her kommer en masse bilder fra Katastrofeøvelsen på mandag i steinbruddet i Kroken.

Lederene får brief om hendelsen. Jenta med ryggen til var jeg "skyggen" til under øvelsen. Det vil si jeg fulgte henne hele tiden og noterte alt hun gjorde...riktig flink var hun!

Nydelig utsikt iallefall.





Førstehjelp utføres av flinke Røde Korsere.

Mye røyk...Og en fantastisk flink Dansk dame.


Hokusen kom også på besøk...hihi...*sikle*

Mye hjelp i slike flotte biler. denne har dog kjørt gjennom isen og ned i elva.

Flott helg, gleder meg til neste år!

Ingen kommentarer: