lørdag 15. mai 2010

Feiring av ny symaskin.

Min kjære symaskin har siden jeg fikk den i julegave hos svigermor oppført seg rar og egentlig bare plaget meg.. men har sydd mye på maskinen min og laget mye fint... selv om jeg har plagdes mer en nødvendig...

i dag gikk jeg på Elkjøp og klaget... selv om maskinen er tre år gammel hadde mannen til svigermor ennå kvitteringen:) fikk ny maskin uten spørsmål eller krangling... Denne maskinen har en annen lyd i seg og syr helt anderledes...eller ikke anderledes, kanskje slik den egentlig skal være...

og det beste er at den syr perfekt uten å klage!


Så måtte feire litt...holder på med et lappe teppe til lille Leon August(mitt søskenbarn på en måned) men er ikke ferdig med det... men kan vis denne suttekluten, også denne til lillegutten.

Fin måte å bruke opp litt rester av forskjellige slag!

1 kommentar:

Mourie sa...

Gratulerer med ny maskin! og fine suttekluter! Jeg måtte bare klage i halvannet år, jeg, før jeg fikk ny maskin på Symaskinhjørnet....