mandag 17. mai 2010

Gratulerer med dagen til alle:)

Rolig dag i dag.. sto tidlig opp, men droppen barnehagetoget i år. Begynte på ny medisin forje uke og den har gjort meg ganske dårlig, så har brukt disse fridagene til å komme meg litt på hektene.

surra rundt i pysjen, vasket litt klær og ryddet litt... Laget god middag... så var det på med røde kors uniformen og ut i borgertoget

Mye vind ute så jeg droppet bunaden i år...sorry Gunnar!

Vi var litt usikker hvor vi skulle stå, og byttet litt plasser i ny og ned...

Ikke så mange som var kommet da jeg kom... men flere kom etterhvert...

Endelig startet toget.

Oppdaget at jeg kjenner mange i Bodø nå...etter tre år i byen... Men mest unger...hehe... og deres foreldre... så ble mye peiving med flagget mitt og Hurrarop!:)

Nå er det full avslapping før ei hektisk uke med jobb, leksjoneforberedelse og regionkurs nord i tromsø i Pinsen. Skulle egentlig være veileder, men pga av betendelse i kneet blir jeg heller en potet og brukes der jeg trenges:)

Ingen kommentarer: