onsdag 17. mars 2010

garn garn garn!!!


Vært å brukt gavekortet mitt fra mannen min i dag,... Han var med å bærte handlekurven og la sammen det jeg la oppi....Så kunne jeg bruke all energi på å konsentrere meg om hærlighetene

Dette endte jeg opp med!
4 nøster Viking alpaca

6 nøster Viking sportsgarn

3 nøster viking sportsragg

3 nøster neon...den grønne er egentlig skikkelig knall grønn

Evilla plategarn.... nå må jeg bare lære meg å strikke sjal.

5 nøster Viking Balder

Fame, regia og et nøste milk and honny pluss et nøste klubbgarn.(gubben ønsker seg Bodø Glimt lue)

Trykk knapper, bambuspinner og 6 saueknapper.


Jeg er i garnhimmelen!!!!

2 kommentarer:

Maria sa...

Garnhimmelen er et lykkelig sted å være.
Kos deg med strikkinga når du kommer ned på jorda igjen.

Mourie sa...

Grattis med herlig garn!!! Regner med du tryller frem masse lekkert!