torsdag 4. mars 2010

de siste ukenes produksjon....

Blitt litt mye laget ja.. Har hatt noen tøffe uker med mye mareritt, lite søvn og smerter i kroppen... Da blir det rolige ettermiddag med strikking og litt sying... er reine terapien, og med strikketøy i nevene holder jeg meg i ro og får ladet opp batteriene litt iallefall...

Søte sokker i FK senja farger og babytøfler fra nøstebarn til en vordene mor og fotballspillende pappa

Nøstebarn lue i Nepal fra garnstudio, en deilig blanding av apaca og ull, og nøstebarnsokker tovet lett:) Til onkel og tante som endelig!! etter mange års prøving skal bli foreldre.

Tovede tøfler størrelse et år....Ingen planer med disse så legger dem nok ut til salg.

Kaliometry, Panneband for jenter med langt hår og en fantastisk passform, Strikket i Viking sportsragg, deilig, myk og fine farger, Garnet fikk jeg hos mamma i bursdagsgave. Jobber med et i blå og lillatoner til megselv.

Veske etter mønster fra ei tildabok. Stoffet var gave fra svigermor og ole, Båndet er fra mamma.

Viktorialue, foreløpig uten blomst. I dobbel sportsragg. Myk og varm. dette er yndligsmønseret mitt, lua har en slik fantastisk passform!

3 kommentarer:

Xhantippe sa...

Så flott babystrikk! Likte fargene godt jeg :)

Wenche/chawo sa...

Så mye fint ,du har laget.

Myrtells rotekrok sa...

takk takk dere