torsdag 3. desember 2009

Pakke i posten, gledeshyl og pakkedansen!

Jeg elsker å få post, ikke post fra han der "regninger" men ellers er det veldig gøy... Jeg har en liten dans jeg gjør når jeg får pakke...som for det meste innebærer mye hopping, vifting med armer og bein mens jeg synger "pakke pakke pakke"
I dag kom det en pakke til meg fra mamma... Hun hadde laget et nydelig kort og sydd meg den mest fantastiske vesken jeg har hatt!





Kortet:)


Forsiden av vesken, dette er det siste bilde som eksisterer av meg og pappa....





Innsiden,et nydelig stoff med engler og ulike dikt om engler og venner på engelsk.

Inni vesken, flere lommer...Og mamma, mobilen passet fint inni.... her er det et rom for penner også, men jeg har veldig ofte med meg "ventestrikketøy" som tas fram når jeg venter på min mann eller andre ting:) så blir nok strikkepinnene som får den plassen og et garnøste i lommen ved siden av mobilen,,,,


Baksiden... et dikt, en engel og mye fint blonderbånd.... vesken er også dekorert med fine dekorsømmer i flerfarget sytråd:)

Tusen takk mamma!

Ingen kommentarer: