torsdag 24. desember 2009

julegaver.

Sitter her heilt matt! Og utrolig lykkelig over alle som er glade i meg og bryr seg om meg, og vannvittig takknæmlig over alt jeg har fått!


Bilde av oss søsken, barn av pappa... bilde ble tatt i begravelsen. Fikk dette av min bror Tore....Får tårer i øynene!


Garn. Ti nøster ullgarn fra trysilgarn, to nøster labbetuss, tre nøster efektgarn og et 200grams nøste i en nyyyydelig lillafarge og to nøster finull fra Rauma i en nydelig blå farge.


En devoll ulltrøye i tykk variant, en i  tynn variant og en tynn med lang hals. To devoll stilongser. En kari trå lue og ei t skjorte med bilde på


Pysjamas med isbjørner på(me like) Devoll ullflees BH. LAAAAANGE Helly Hansen ullsokker, en nydelig strikkegenser med korte ermer og vid hals, to par trysilsokker


Lys, gavekort, små glass med engelsk marmelade, stoff, lys, glassengel fra kirkens bymisjon, kopphånduker, sissel og Odds juleCD, julekule, kopp, figur i akryl av maria, josef og jesusbarnet, to glasskuler med engler inni, en bitteliten bok med visdomsord og en pose med lavendel og et reinsdyr av glass


Termokopp, juleduk, engel, masse forskjellig scrapbooking utstyr, hudkremer, påskekyllinger hobbysett og lepomade


Kule håndduker og en fleeabuff.


Kaffeservise og en bolle.

Pluss pluss pluss... fikk også mye fint sammen, men har ikke fått tatt bilde av det. Kaffe i massevis(vi maler vår egen kaffe selv) Spekemat, laks og elg pølse og vilt snabb. Kopper med navnene våre på, trefatbadevekt, steketermometer, kaffekanne, damprist, bøker, tror jeg har husket alt.

Iallefall! tuuuuuuuusen takk! jeg er dypt taknemlig!

2 kommentarer:

Mourie sa...

Så mye fint du har fått, og masse deilige ullklær, det kan du trenge på jobb! Ønsker deg og dine fortsatt God Jul og tusen takk for omsorgen du viser for våre søte små!

Myrtells rotekrok sa...

Ja ull hadde jeg ønsket meg, går mye slikt hos meg. Siden jeg er i hjelpekorpset også. god jul til deg, mannen og snuppa også.