torsdag 24. desember 2009

o jul med din glede!


Julekort og brendte mandler til alle jeg jobber sammen med! Begge deler er selvfølgelig selvlaget!


Har hatt besøk av lillesøster noen dager i Bodø. Min mann tar farvell med henne på sitt eget vis!


Ei lita tulle i barnehagen hadde laget dette til meg i førjulsgave... er ikke jeg verdens heldigste?

Nå lukter det deilig julemat i svigermors stue, julebarneTV på tven, fyr i ovnen og ute uler vinden.... Fin kjolen er på og magen romler....

Tankene mine går ofte til Pappa.... Dette er faktisk første julen siden jeg kan huske at jeg ikke lurer på om han har husket meg eller ikke.... Jeg har altid bedt om at han skulle huske meg og ringe eller sende meldig... I år veit jeg hvor han er.. Han kommer aldri mer til å sende melding eller ringe.Sukk...


Treet hos svigermor er pyntet så pent!

Denne luen strikket jeg nesten helt ferdig i bilen fra Bodø til Senja, om noen lurer, den turen tar 9 timer...NI TIMER! svigermor sa i mårrest at hun mangler lue, så da strikket jeg den ferdig, og den passet perfekt!


Ingen kommentarer: