tirsdag 17. november 2009

What to do...what to do...


Innlegget i dag bærer litt preg av sutring... men man måå vel få lov til det en gang iblandt.
Sykemeldt nå... Er påtide å ta vare på meg selv for en gangskyld....Kroppen demonstrerer heftig på de siste måneders motgang. I tillegg har jeg fybromyalgi og kroppen var ganske sliten og i ulage før alt dette med pappa kom på toppen...

Småtrist og med hode full av kaos etter jeg hadde lest brevet fra advokaten vi har i forbindelse med arveoppgjøret til pappa ranet jeg sparegrisen og gikk meg en tur til Europris. Kjøpte noen nøster garn og gikk hjem for å strikke vekk noen bekymringer.



Strikker slike snurresokker uten hel:)



Her kommer noen bilder fra de siste 3 ukene. Liker å ha strikkepinner i bilen, kan bli litt mye venting på min mann og slik.

Disse ble skapt under et foredrag..eller var det kanskje 3 foredrag. Mitt søskenbarn ble mamma for første gang...disse skal babyen få.



Jeg har ei venninne som er alenemor. Bruker å lage litt småting å sende opp til lillejenta hennes.





Både begge lestene og vottene strikkes utifra mitt hode og ingen mønstrer, altid litt spennende:)
Garnet er mor åse superwash og Mor åse raggegarn.

Ingen kommentarer: