fredag 27. november 2009

Pyntet litt til advent her i huset. Beklager mørke bilder.... men dere får iallefall bilder med riktig stemningsintrykk.... er mørkt her, kunn opplyst av lysene i vinduet, en liten lampe over hodet mitt(hobbylyset) og et tent kubbelys på bordet....

Adventskalenderen begynner å bli fylt opp... Jeg og gubben lager en sammen.... 12 pakker hver.




Kjøkkenbordet. Alle dukene er fra mormor:) Den nydelige blomsten på bordet fikk jeg hos Marta og Eiolf da pappa døde...
Har en lyslenke i vinduet... og litt nisser...




TV benken har også fått litt pynt!En nisse, en blå glass engel og og blå lysglass.... Lite lilla her i huset faktisk....



Advent staken:) det er sølvlys på den... Likte de godt:) Nydelig brodert duk fra mormor:) dette står på en svær kjøkkenøy med bardisk på kjøkkene... jeg digger den!


Om noen lurer hvorfor vinduet er gardinløst...gardiner har jeg, men stangen jeg hadde kjøpt var for kort:( og kontoen for tom:P så kommer det kommer:) i alle store vindu har vi lameller, så vi overlever....

Forresten, hils på Ruben...en kjekk og livlig gutt som egentlig var en UFO men ble ferdig i går kveld....

Ingen kommentarer: