mandag 20. juli 2009

Myrtellsrotekrok og gjesterom

Pju! etter mange timers slit er jeg ferdig..Eller, nesten, mangler noen hyller over pulten og noen bilder på veggen, derfor er det noen esker som ikke er pakket opp ennå. Sengen er et kupp jeg gjorde på fretex i dag, mamma kommer på besøk io mårra, og skal bli til neste mandag. Nå står rommet klart til henne.







Her har jeg plass til alle hobbyene mine, under pulten står symaskinen gjemt, og oppå kleskapet en gammel knitax strikkemaskin fra slutten av 60 tallet som jeg har overtatt etter mormor. Nå er det bare å få pakket ut bilder å henge de på veggen og få opp noen hyller... men det blir senere...






1 kommentar:

Hanne sa...

Veldig kjekt å ha et gjesterom som står klart. Det har vi ENDELIG klart å få i stand her hos oss også.
Koselig hobby- og gjesterom, og trivelig blogg. Vi er "nesten naboer" - jeg bor i Valnesfjord...
Ha en fin, fin sommerdag!