søndag 19. juli 2009

Ferie i Troms

Hadde meg to uker med ferie. Første uka ble tilbringt hjemme i Bodø. Så tok jeg flyet opp til Tromsø.

Nydelig vær en dag, Mamma og jeg gikk til Tortenlikollen på tur. Høyt tempo hadde vi også Her er vi kommet på toppen. Mamma skreiv i boken, mens jeg tok bilder av utsikten:)





Mot Gibostad og Bjordelvnes.. Gisundet

Så var jeg også på Buktafestivalen. Møtte på kjentfolk. Remi liker ikke å bli tatt bilder av...som vanlig!




Odd Bjørn i dyp konsentrasjon i tørfisk banking!




Noen sanger liker man altid bedre en andre... Her danses det til De Lillos!





Godt besøk på fredagskvelden.Sur og kaldt!















Nå Odd Bjørn? fornøyd? Eller bare fryser du?
Jeg hadde det kjempefint i tromsø og på Senja og fikk tatt alt for få bilder!






Ingen kommentarer: