mandag 19. desember 2011

Tiger og mor på langtur til nord.

Først en mellomlanding på Rognan hos organist Johan. Der sov vi over etter vi jeg og Johan hadde vært på julebord.
 Så bar det i buret igjen og en 9 timers tur hjem til min mamma som ventet spent. Kom til et nydelig pyntet julehus, en oppred myk seng på et varmt rom og fikk en god mammaklem, middag og vin. Takk mamma!

 På fergeleiet. Tiger tar en pause fra buret og ser på utsikten. Så flink en pus. Klaget ikke på turen.
 Liten matpause.
 Vi møtte to nye merkelige dyr hos mamma. To morløse kattunger på 6 uker. Tiger som ikke har møtt andre katter siden han var 13 uker var veldig forvirret og bare freste hele tiden. Men ikke så rart når de hele tiden prøvde å patte på tiger for å få melk. Men da vi dro lekte de ivrig og litt vel hetig!
 Tiger fant seg godt tilrette hos "bestemor" i den ene godstolen.
 Hei jeg heter Wiliam og bråker masse men kan du la vær å like meg når jeg stirrer slik på deg?
Hatt store problemer med ryggen min den forje uken med mye smerter og lite søvn, her lager jeg marsipan hos mamma med en smule dårlig dag tryne!

Ingen kommentarer: