onsdag 2. mars 2011

Redesignet genser og nye luer

Fikk en nydelig genser hos Marita. Men genseren som hennes mor hadde strikket for flere år siden var for liten til meg. Ville alikevell bohelde den. Så jeg rakk opp til mønstret, og strikket ned igjen med annet garn, og tok av ermene. Genseren passer nå og jeg mener jeg klarte å beholde den flotte delen fra genseren alikevell...


Lua er strikket av meg til Margrete på jobb. Snart har alle fått lue hos meg her på jobben

Dette... ja dette er min nye stilling å jobbe i på jobb når jeg skal lese. Ligger på gulvet med fotene opp på stolen... HVORFOR? jo... atte... har en kraftig betendelse i ryggen, venstre arm og opp mot nakken. så å sitte bøyd over pulten for lenge går ikke... da er dette en glimrende måte å jobbe på...

1 kommentar:

marjas sa...

Førr en nydelig genser, flinke du...Glad i deg.