torsdag 9. desember 2010

travle dager på jobb

Vi har julespill på jobb. mange søte barnahagebarn som besøker kirken. Jeg spiller Keiser Augustus! De minstre barna kommer ikke til oss, så da drar jeg og presten påbesøk til de,. Her er bilde av krølle som er i sekken min og venter spent på snille barn.


 Overnattet i Øvre Saltdal kirke forje helg. med 11 og 12 åringer. Fikk så god hjelp hos to kolegaer at jeg måtte strikke hjerter til dem:)





Disse tøflene bor nå hos resepsjonsdama. de fortalte meg at de ville det, og da måtte de få lov. og hun ble såååå glad!

Nydelig lys om morgenen når jeg kjører:)
Denne karen har på mystisk vis flyttet inn på kontoret mitt... det bodde før hos Odd Willy prest, men han skal flytte til Trondarnes etter jul(surk) så han mente frosken hadde det bedre hos meg. Froske har fått en lille sløyfe for anledningen.

Ingen kommentarer: