søndag 5. september 2010

en liten håndarbeid og bloggepause.

lite teknisk problem...

sto å tømte oppvaskmaskinen her en morgen... tirsdag, jeg har fibromyalgi, og om morgenen er jeg veldig stiv og støl i musklaturen. Bøyde meg for å ta ett glass da jeg kjente en skarp smerte i ryggraden mellom skulderbladene.
30 min senere når det var på tide å dra på jobb trengte jeg hjelp til å kle på meg...

legevakten ble kontaktet på kvelden, og en tur til fastlegen på onsdagen. Viser seg at jeg har klart å rive noen muskelfibrer i en muskel som går til venstre armen over ryggraden.


Det er kjempevondt!!!! og muskelen hovner opp og presser på nerven ut i venstrearmen...


men går nok over:P

i mellomtiden holder jeg sofaen med selskap!


Koften i sofen som du ser er etter min oldemor... veldig glad i den.

Ingen kommentarer: