tirsdag 13. juli 2010

hyttetur med mamma og Sofus, og masse masse vind!


vi dro opp på mandag og ble over til tirsdag. Bare en kort tur denne gangen.

Været var typisk skiftende, men som oftest pent. Mye mye mygg. Etter masse pallebæring og skrotrydding og noen blåmerker senere tok eg fiskestanga med meg til vannet å fiska. Fikk to fine øreter som selvfølgelig falt av like ved land.

Vått i gresse, så lånte støvlene til mamma:)


Mamma fikk ikke vann i slangen, så jeg måtte opp å sjekke om alt var ok. Vi fant ikke ut hva som var galt, men en fin tur fikk jeg iallefall.

Se så mye fin blomt i skogen...

Mamma og sofus koser seg masse!

Kaffe, sjokolade fra Bulgaria og en koselig kveld

I fanget hadde jeg et sjal som jeg febrilsk strikker for å gi til farmor i bursdagsgave.

takk for turen mamma

 Mye vind på Finnsnes... kranen sto på andre siden av dette bygget...  Vinden tippet den og falt på brua... en bil unslapp såvidt

Ingen kommentarer: