søndag 13. juni 2010

Maratondager, maling og overnatting

Jeg fikk aldri noen overnatting da jeg gikk i barnehagen... men jeg fikk en lillesøster og sluttet et år for tidlig....

20 år senere fikk jeg endelig denne opplevelsen

vi startet dagen på lekedilla, så bar det videre til en kjøretur med han Elias...etterpå kjøpte vi bananer og foret barna litt...så bar det videre på bowling..det var skikkelig gøy! etterpå dro vi å spiste pizza og masse masse is!!!
Tilslutt gikk vi tilbake til barnehagen. Nå var det tid for film og godis...

Her ligger jeg med ei tulle i armkroken og ser på "det regner kjøttboller"

Rita liker ikke tikkelyden fra klokka.. så da jeg sto opp på morgenen fant jeg den i gangen....

Utsikta fra soveposen min... jeg lå på gulvet på kjøkkene... Hardt, men jeg er vant til å sove på gulvet som den røde korseren jeg er!


Fredagen etter jobb, trøtt som bare det var det maledugnad hjemme hos meg Vi skulle male hele huset vårt... Her står Armkroken og kompisen min Eiolf klar.

Vi malte 6 timer på fredag, og rakk å gi huset første strøket... digg! men slitsomt... Lørdag malte vi fram til vi hadde vakt på midnattsolrittet og så var det litt igjen så ble to timer på søndag også. Men nå er huset malt to strøk...bare vinduskarmer igjen men det tar jeg senere i sommer.

Eiolf sølte endel på vinduet,...og fikk jif moppen min til å vaske med....den ble aldri den samme etter dette.

Veeeeel...sånn kan det gå... dette er min ankel etter et møte med et hull som jeg løpte i. au!

Ingen kommentarer: