tirsdag 6. april 2010

påsken i bilder

hatt en glimrende påske...

påskeegg fra røde kors ungdom...med et litt utradisjonelt innhold

tufsi på sin nye yndlingsplass...der satt ho å erta meg... Med en gang eg hadde satt meg ned med kaffekoppen og bladet mitt i sole begynte hun å mjaue sårt og "det er synd i meg" aktig...da jeg så kommer for å få henne ned rullet hun seg rundt og ville herje...IKKE ned.... dette gjorde hun flere ganger..

Fine skiturer...Det trenede øye kan se at jeg har feller på skiene... eneste måten å komme seg oppover bakene:)

 Mange pauser og pust i bakken..


Varmt oppe på Infosentralen... Eiolf er ute å lufter seg.

Mye frukt....ikke alle ville spise den..noen tegnet på den.

Latteranfall i stua! folk lå strødd... På min bekostning.

Så fikk jeg omgangssyke....usj! sov heldigvis hjemme denne natta..ble et døgn i liggende posisjon...

Vakt på kent Konsert

Nydelig vært

Knytt et bånd aksjonen.

oppe på taket å justerer antennen...

Ingen kommentarer: