lørdag 13. februar 2010

Mammas 5oårs dag...

Hipp hurra for bursdagsjenta!
Mamma og mannen. Mamma har sydd kjolen sin selv...

Gjestene... Var flere folk jeg ikke har sett på mange år!

Maten!

Kakene. Mamma har laget alle selv! Gode var de også!

Onkel gudfar:) prøver å lære min søster om hvor nordpolen er... eller noe slikt...Ikke mer conjak til deg kjære gudfar.

Mamma danser med moppen....Hehe... egentlig vasker hun bort litt av pulveret på guvet, det ble for glatt!Parret som danser bak grep inn, konen tok moppen og mannen danset med jubilanten:)


Her spiller jeg airhocey med Liv Tone... Jeg tapte stort men mener jeg burde fått promille og sjarmtillegg!

Meg og mannen:) mamma krevde et sussebilde!.Mormor ved siden av oss:)

Takk for en koselig kveld mamma. Glad i deg!

Ingen kommentarer: