torsdag 21. januar 2010

jeg har fått en award... gøy!!!

Denne har jeg fått hos merkelige mourie.




Men den kommer med en utfordring. Jeg må skrive 7 fakta om meg og utfordre 7 andre.


1. Jeg kan skifte dekk og peile olje.

2. Jeg har 9 søsken.

3. Jeg har dystlexi og dyskalkuli, men har alikevell fullført en bachlorgrad.

4. Jeg sover med bamse i senga, faktisk ei ape som heite julius.Fikk den hos pappa som lita.

5. Jeg har bodd i USA, jobbet med hjemmløse og rømte barn og studert.

6. Jeg elsker Star gate og har sett alle episodene i alle 10 sesonger, alle filmene og alle spilte episoder på star gate atlantis og star gate universe.

7. Jeg kan kjøre snøscooter, og ikke bare i ei ferdig løype, men i dyp snø med slede bakpå!


Såder.... jeg utfordrer:

Blomsterpiken
Marjas prosjekter
Muffins verden
Min lille verden
Monstermønster
Tante GalTherese og Ariel
Strikksaken

Ingen kommentarer: